wtorek, 25 lutego 2020

Hejka konioluby !


Witam wszystkich 

odwiedzających mojego bloga.



Zbliża się koniec zimy a co za tym idzie zbliża się wiosna. Mam dla was fajny wierszyk na tę okazję ;)


Wiosna

Wiosna ty piękna Pani,
już nie mogę się doczekać twych słonecznych dni.
Gdy przyjdziesz w końcu o swoim czasie,
ja będę galopował przez twoje dni.
Wiosenny wietrzyk porwie mi grzywę,
krople deszczu zmyją szary zimowy świat.
Ja kłusując wprost do ciebie,
odmienię zimę w wiosenny kwiat.
Razem ty i ja jak w historii sprzed lat,
zbudujemy nowy piękniejszy świat.
Już niedługo już za chwilkę, jak pegaz
polecimy  do słonecznych Tatr.
Tak na moim grzbiecie wiosno przyjmę cię w darze,
bo ty królową jesteś nam.
Znów szepniesz mi żarcik do ucha,
jak kiedyś za młodu, jak kiedyś sprzed lat.

Wracając do ważniejszych rzeczy chciałam ponownie zachęcić was do czytania moich stron na blogu. Znajdziecie tam różne ciekawostki od Koni z mitów po naukę jazdy konnej i nie tylko :) Jak może część z was zauważyła dodałam pierwsze rasę na literkę "I" (reszta wkrótce ✌) zachęcam do zapoznania się z rasą. jeśli klikniecie słowo z linkiem ( w innym kolorze), przeniesie was do innego postu o rasie danego konia <3 .="" font="">

Zapraszam do miłej lekturki i pozdrawiam serdecznie!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz